Nieuws

Voor het tweede jaar in rij organiseert de JIN van Scouts Ronse een herfstloop met aansluitend een braadworst BBQ.

Scouts Ridders van de Fiertel Ronse organiseert SJORFEST!

Hou jullie 10 & 11 april alvast vrij in jullie agenda voor het coronaproof ledenweekend van Scouts Ronse!

Ook vanuit jullie kot kan je onze scouts steunen!

Scouts & Gidsen op veilig avontuur in deze Coronatijden

Beste Scouts & Gidsen!

SCOUTING ON HOLD  -  COVID-19

Beste ouders en scouten,

! NIET TE MISSEN !
Ook dit jaar zullen wij opnieuw op de kerstmarkt van Ronse staan met ons onklopbare prijzen!

Om hun buitenlands kamp te steunen, verkopen onze Jins héérlijke wijnen. Hieronder een oplijsting van het assortiment:

Buitengewoon "White Blossom" ~Zuid-Afrika 2019

Blokkeer deze data alvast in jullie agenda en houd onze website en sociale media in de gaten!

Op 7 oktober vinden in de voormiddag drie verschillende activiteiten plaats voor ouders, oud-scouts,... Iedereen is welkom! Vanaf 11u30 kan iedereen op Carrick genieten van stoofvlees á volonté!

Pagina's

Abonneren op Nieuws