Scoutstocht 29/4 - 17/5

Scouts & Gidsen op veilig avontuur in deze Coronatijden

Beste Scouts & Gidsen!

Schud die benen maar al los, want we gaan op wandeltocht! Doorheen heel Ronse en omstreken hebben wij leiding wonen, hun locaties vind je terug op bijgevoegde kaart. Op elk van deze locaties vinden jullie een opdracht waarmee je telkens 1 punt kan verdienen. Probeer zo veel mogelijk opdrachten te voltooien, stuur jullie resultaten in een privé-bericht door naar de scouts-facebookpagina of naar scoutstocht.scoutsronse@hotmail.com. Bovendien zal je op elk blad in de rechter-onderhoek een letter vinden. Wanneer je alle locaties hebt gevonden kan je met al deze letters samen een zin vormen.
Tijd om die stapschoenen aan te trekken, want misschien win jij wel een scoutstshirt, een Ridders van de Fiertel-helm, een verwenmoment op kamp, partysnacks tijdens een vergadering of een Scouts Ronse pull als één van de 5 winnaars van onze Grote Scoutstocht!

Onderweg vallen er bonuspunten te verdienen, deze kan je krijgen door volgende opdrachten te voltooien:
- Neem een foto met gele auto’s die je onderweg tegenkomt
- Neem een foto van katten die je onderweg tegenkomt
- Bonuspunt vanaf 7 zwerfvuil stukken opruimen (meer mag uiteraard ook!)
- Neem foto’s met de huisnummers 81 die je tegenkomt onderweg
- Voer elke opdracht uit in scoutsuniform!
- Print de ‘hier blijft een scout in zijn kot’-poster uit, kleur hem in en hang hem voor je raam!

De opdrachten zullen blijven hangen vanaf vandaag, 29 april tot 17 mei. Vergeet geen stylo mee te nemen voor onderweg, deze kan zeker van pas komen :)

Gelieve tijdens jullie wandeltocht de Corona-maatregelen te respecteren. Wandel enkel met je gezin of één extra persoon en hou voldoende afstand van andere wandelaars.

Veel plezier en hou jullie goed!